Sărbătorile de iarnă se apropie cu pași repezi și chiar dacă temperaturile mai scăzute nu sunt pe placul multora, iarna este una dintre cele mai plăcute perioade. Finalul de an ne oferă prilejul de a ne arăta aprecierea și recunoștința pentru cei din jurul nostru.
De ce este important să oferim obiecte promoționale partenerilor și colaboratorilor?
Chiar dacă vorbim despre companii, în spatele lor sunt oameni. Și până la urmă cui nu îi plac cadourile? Dacă obiectul promoțional pe care îl oferiți poate fi utilizat foarte frecvent la birou, destinatarul își va aminti mereu de gestul pe care l-ați făcut. Pe termen lung, acest gest va contribui la dezvoltarea relațiilor de business prolifice.
Ideea oferirii unui cadou este asociată cu bunăvoința și aprecierea, sporind imaginea și percepția asupra companiei dumneavoastră. Acest lucru reamintește destinatarului că relația de business este una apreciată de dumneavoastră, în acest sens fiind crescut gradul de reciprocitate.